Sisäilmastoseminaari 10.3.2020

Sisäilmastoseminaari järjestetään 10.3.2020. Tapahtumapaikkana on jälleen Messukeskuksen Siipi. Seminaarimaksu on 68 € (sis. alv 24 %), ja se sisältää monipuolisen seminaariohjelman lisäksi lounaan, ohjelmaan merkityt kahvit, vaatesäilytyksen ja seminaarikirjan.

Ilmoittautuminen avataan ja ohjelma julkaistaan tällä sivulla 6.2.2020.

Näyttelyyn paikkansa varanneet näet tästä.

Sisäilmastoseminaari 10.3.2020

Sisäilmastoseminaarin 2020 teemat:

Sisem-logo
  • Käytännön ratkaisut sisäilmaongelmien ratkaisemiseen
  • Toimintamallit ja prosessit hyvään sisäilmaan
  • Mikrobit - rakennusmikrobiologinen tutkimus ja menetelmät
  • Sisäilman kemialliset ja hiukkasmaiset altisteet - menetelmät ja mittaaminen
  • Sisäilman laatu ja terveys
  • Ilmanvaihto, lämpöolot ja painesuhteet

Sisäilmastoseminaarin 2020 ohjausryhmä:
Anne Hyvärinen, Paavo Kero, Anne Korpi, Hannu Koskela, Risto Kosonen, Marjaana Lahtinen, Tero Marttila, Sami Niemi, Pertti Pasanen, Juha Pekkanen, Anna-Mari Pessi, Anna Saarinen, Heidi Salonen, Jorma Säteri, Marianna Tuomainen, Arja Valtanen, Kirsi Villberg, Mika Vuolle ja Leif Wirtanen

Majoitus

Olemme varanneet majoituskiintiön Sokos Hotel Triplasta Pasilasta (Fredikanterassi 1 B, Helsinki). Jokainen varaa ja maksaa itse majoituksensa. Mainitse varatessasi majoitusta Sisäilmastoseminaari.

09.-10.3.2020
Standard yhden tai kahden hengen huone

10.-11.3.2020
Standard yhden tai kahden kahden hengen huone

Hinnat:
129 € / Standard yhden hengen huone / yö
149 € / Standard kahden hengen huone / yö

Varaukset:
Sokos Hotels Myyntipalvelu, puhelin: +358 20 1234 600 / yksittäiset huonevaraukset, sähköposti: sokos.hotels@sok.fi

SISÄ30_pysty_cmyk

Sisäilmayhdistys 30 vuotta -juhlagaala Sisäilmayhdistys täyttää 30 vuotta vuonna 2020. Juhlavuoden kunniaksi järjestämme Sisäilmastoseminaarin iltana, 10.3.2020, Sisäilmayhdistys 30 vuotta -juhlagaalan Sokos Hotel Triplassa Pasilassa.

Toivomme, että sinäkin olet mukana mukanamme kohottamassa lasin yhteisille onnistumisille ja uusille tavoitteille. Luvassa on ainutlaatuinen ilta hyvässä seurassa keskustelun ja laadukkaan ohjelman parissa.

Juhlagaalan juontaa karismaattinen taikuri, lääkäri, kirjailija, viihdyttäjä ja muistikouluttaja Martti Vannas, ja tunnelman kattoon nostattaa sytyttävästä coverohjelmistostaan tuttu seitsenhenkinen viihdebändi Gebardi. Näyttävyyttä iltaan tuo myös Showbartenders, joka vastaa upeiden drinkkien loihtimisesta ja baarijongleerauksesta.

Illalliskortti, 130 euroa (sis. alv 24 %), sisältää alkumaljan, illallisen ruokajuomineen sekä kahvin avecilla pöytiin tarjoiltuna. Voit ilmoittautua juhlagaalaan TÄSTÄ.

Gaalan järjestämisessä meitä auttavat juhlavuoden sponsorit ja yhteistyökumppanimme, mistä heille lämpimät kiitokset!

Paikka: Original Sokos Hotel Tripla sijaitsee Triplan kauppakeskuksessa.

Saapuminen: Junalla Pasilan asemalle, HSL:n raitiovaunut ja bussit. Omalla autolla Triplan pysäköintihalliin (käytettävissä 24/7). Nouse Sokos Hotel Triplaan kauppakeskuksen itäpäädyn hisseillä.

Pukukoodi: Oma juhlava pukeutuminen

Majoittuminen: Olemme varanneet pienen kiintiön huoneita Original Sokos Hotel Triplaan. Kiintiö on voimassa 17.2.2020 saakka. Teethän varauksesi suoraan Sokos Hotels Myyntipalveluun ja mainitse varausta tehdessäsi ”Sisäilmastoseminaari” (puh. 020 1234 600).