Vantaan Sisäilmapaja13

Sisäilmapaja13 teemalla Strategiasta käytöntöön järjestetään Flamingossa Vantaalla 23.-24.11.2022. Kaikki on hyvien kulkuyhteyksien päässä saman katon alla: monipuolinen ja ajankohtainen seminaariohjelma, sisäilma-aiheinen näyttely, ruokailut, kaupungin vastaanotto, iltajuhla ja majoitus. Seminaarimaksu on 80 eur + alv. 24 % sis. ohjelmaan merkityt tarjoilut. Iltajuhlan illalliskortti on 30 eur + alv. 24 %.

Ilmoittautuminen on nyt avattu ja ohjelma julkaistu. Sisäilmapajan ja oheisohjelmien osallistujamäärä on rajoitettu, joten ilmoittauduthan pian.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ

OHJELMA

Kiertoajelu Vantaalla järjestetään ensimmäisen pajapäivän aamuna 23.11. klo 9.35-11.00. Kiertoajelulla tutustutaan Sisäilmapaviljonkiin ja Aviapoliksen kehittyvään alueeseen.

Kaupungin vastaanotto järjestetään Falmingon Eventi-tapahtumatilassa ensimmäisen pajapäivän päätteeksi 23.11. kello 16.

Iltajuhla järjestetään niin ikään Eventissä 23.11. kello 19.30 alkaen. Iltajuhlassa on tarjolla maukas bufeeillallinen ja yllätysohjelmaa. Juhlavieraita tanssittaa viihdebändi Riot Mamas.

Näyttely
Näyttelymyynti on loppusuoralla, ja paikat hupenevat. Muutama näyttelypaikka on vielä jäljellä. Tutustu hienoon näyttelytilaan ja ilmoittaudu mukaan johanna.satumaki@sisailmayhdistys.fi

Majoitus
Majoitus sopimushintaan tapahtuman ytimessä Sokos Hotel Flamingossa, Standard 1 hh 137/huone/yö ja Standard 2 hh 157/huone/yö.
Hintaan sisältyy aamiainen, WiFi ja alv. 10 %.
Hotellivaraukset Sokos Hotels Myyntipalvelun kautta, Puh. +358 300 870 000 sokos.hotels@sok.fi tai verkossa www.sokoshotels.fi, varaustunnus BSISAILMAPAJA13.

Voit tutustua johtaja Pekka Walleniuksen (Vantaan kaupunki) esitykseen TÄSTÄ.