13.11.2019 - 14.11.2019

Seinäjoen Sisäilmapaja11

Tervetuloa Sisäilmapaja11:een Seinäjoelle!

Sisäilmapaja11 järjestetään 13.-14.11.2019 Seinäjoki Areenalla Seinäjoella.

Ohjelmassa paikallisia esityksiä on höystetty ajankohtaisilla asioilla ja hyvillä toimintamalleilla. Sisäilma-aiheiseen näyttelyyn tutustumiseen ja verkostoitumiseen on hyvin aikaa tauoilla. Verkostoitumista jarketaan myös ensimmäisen päivän iltana kaupungin vastaanotolla Aalto-Keskuksessa ja pajatansseissa Original Sokos Hotel Lakeudessa.

Sisäilmapajan järjestävät Seinäjoen kaupunki, Seinäjoki Congress ja Sisäilmayhdistys ry. Seminaarin hinta on 76 € (sis. alv) ja se sisältää kaikki ohjelmaan merkityt tarjoilut sekä pajatanssit.
Jokainen osallistuja saa mukaansa Camfil Oy:n sponsoroiman pajakassin.

OHJELMA

Voit jättää paneelikeskustelua "Miten tukea työyhteisöä sisäilmaprosessissa?" varten kysymyksen/kysymyksesi nimettömänä TÄSTÄ.

Ilmoittautuminen Sisäilmapaja11:een päättyi 7.11.2019. Virallinen ilmoittautumisaika päättyi 1.11.2019. Tarvittaessa ole yhteydessä Heidi Hovi-Leitolaan,
heidi.hovi-leitola@sisailmayhdistys.fi.

Sisäilmapajaan11:n ilmoittautuneet (julkaisuluvan antaneet) ja ilmoittautuneiden profiili

Näyttelysivulle pääset TÄSTÄ.

Kulkuyhteydet ja pysäköinti

Tietoa kulkuyhteyksistä ja pysäköinnistä Sisäilmapaja11:n tapahtumapaikoilla voit lukea TÄSTÄ.

Majoittuminen

Tällä hetkellä Seinäjoen kaikki hotellit on loppuun varattu. Majoituksen voi varata Kuortaneen urheiluopistolta
( https://www.kuortane.com/majoitus.html p. (06) 5166 238  kaija.heikkila@kuortane.com). Kuortaneelle järjestetään osallistujille maksuton bussikuljetus ensimmäisen seminaaripäivän jälkeen ja takaisin Areenalle to 14.11. aamulla. Seminaari-ilmoittautumisen yhteydessä voit ilmoittautua kuljetukseen.

Kaupungin vastaanotto

Seinäjoen kaupunki järjestää pajavieraille Aalto-keskuksessa vastaanoton 13.11. klo 18 alkaen. Kaupungin vastaanotolle mahtuu 200 pajavierasta ja ilmoittautuminen onnistuu pajailmoittautumisen yhteydessä niin kauan kuin paikkoja on vapaana.

Pajatanssit

Pajatanssit tanssitaan Original Sokos Hotel Lakeudessa 13.11.2019 klo 20 alkaen seinäjokelaisen coverbändi Kallio Brothersin tahtiin leppoisan seuran merkeissä. Pajatansseihin ilmoittaudutaan pajailmoittautumisen yhteydessä.
(Torikatu 2, 60100 SEINÄJOKI, puh. 010 7648 000, lakeus.seinajoki@sok.fi )

kallio-brothers-keikat kuva