Sisäilmauutiset

Sisäilmauutiset.fi

Sisäilmauutiset on Sisäilmayhdistyksen julkaisema puolueeton asiantuntijalehti, joka ilmestyy verkkolehtenä osoitteessa sisailmauutiset.fi. Lehteä lukevat niin päättäjät, suunnittelijat, asiantuntijat, laitevalmistajat, kiinteistövastaavat, terveydenhuollon henkilöstö kuin myös kuluttajat.

Sisäilmauutiset-uutiskirje

Sisäilmauutiset on Sisäilmayhdistyksen julkaisema puolueeton uutiskirje, joka ilmestyy 11 kertaa vuodessa. Uutiskirjeessä kerromme ajankohtaisista sisäilmaa koskevista asioista, ja se sopii luettavaksi kaikille sisäilma-asioista kiinnostuneille. Voit tilata uutiskirjeen sähköpostiisi TÄÄLTÄ.

Ilmoitustilavaraukset

Sisäilmayhdistyksen kannattajajäsenet voivat varata ilmoitustilan Sisäilmauutiset-uutiskirjeeseen ja Sisäilmauutiset.fi-sivuille. Ole hyvä ja ota yhteyttä johanna.satumaki@sisailmayhdistys.fi, Puh. 044 491 5956.
MEDIAKORTTI 2023