Sisäilmastoseminaari 15.3.2018 ja Terveet Tilat 2028 työpaja 16.3.2018

Sisäilmastoseminaaria on jo pitkään toivottu muutettavan kaksipäiväiseksi, koska yhden päivän aikana ei vaan ehdi kaikkea; kuunnella mielenkiintoisia esityksiä, tutustua näyttelyyn ja postereihin sekä ennen kaikkea verkostoitua ja vaihtaa kuulumisia muiden alan ammattilaisten kanssa. Vieläkään itse seminaaria ei olla venyttämässä kahteen päivään, mutta verkostoitumiselle on nyt tarjolla seminaaripäivän iltana oiva tilaisuus. ”Seminaaritanssit” järjestetään nyt ensimmäistä kertaa Hotelli Vantaan Tulisuudelma ravintolassa. Sisäilmapajoista tutut ”pajatanssit” halutaan monistaa myös sisäilmastoseminaarin yhteyteen ja tästä olisi tarkoitus tehdä traditio. Sisäilma-asioiden kanssa painiskelevat tarvitsevat myös vapaamman tilaisuuden ajatusten vaihtoon ja uusien ihmisten tapaamisiin. Yhteistyötä tarvitaan monella tasolla ja välillä täytyy myös ottaa ilo irti, jotta jaksaa taas ahertaa. Seminaaritanssien illalliskortin voi ostaa sisäilmastoseminaarin ilmoittautumisen yhteydessä. Mutta kannattaa olla ajoissa liikkeellä, sillä illalliskortteja on rajattu määrä.

Terveet Tilat 2028 työpaja

Sisäilmayhdistys yhdessä Terveet Tilat 2028 toimenpideohjelman kanssa järjestää sisäilmastoseminaarin jälkeiselle päivälle työpajan, jossa aamupäivällä kuullaan viimeistellystä toimenpideohjelmasta ja iltapäivällä jakaannutaan pienempiin ryhmiin pohtimaan toimenpideohjelman kautta, millä keinoin ja missä konkreettisissa asioissa kukin tahollaan voi olla mukana tekemässä terveellisiä tiloja. Tehtävää on paljon ja toimiin on ryhdyttävä heti. Osallistujille maksuttoman työpajan tarjoaa ympäristöministeriö, mutta päivän valmistelussa ovat mukana kaikki toimenpideohjelman osapuolet sekä muita tahoja. Osallistujamäärä käytännön järjestelyiden vuoksi on rajattu 250 henkilöön.

______________________________________________________________________________________________________________________________

Järjestyksessä 33. sisäilmastoseminaari järjestetään torstaina 15.3.2018 Messukeskuksen kongressiaueella. Seminaarimaksu 64 € (sis. alv.) sisältää aamu- ja iltapäiväkahvit, lounaan, vaatesäilytyksen ja seminaarijulkaisun.

Seminaaritanssien illalliskortti 50 € (sis. alv.) sisältää alkumaljan, ruoan buffeesta, yhden ruokajuoman ja ohjelman. Seminaaritansseihin mahtuu 300 nopeinta ilmoittautujaa. Messukeskuksesta lähtee Vantaalle neljä linja-autoa, joihin ei seminaarivieraan erikeseen tarvitse ilmoittautua

Yhteislasku voidaan tehdä n. 10 tai usemman ilmoittautujan ryhmille. Yhteislaskuohjeet tulee pyytää ennen ilmoittautumista. Ilmoittautumisiin liittyviin kysymyksiin vastaa saara.flythstrom@sisailmayhdistys.fi

Sisäilmastoseminaariin ja Seminaaritansseihin ilmoittautuminen TÄSTÄKatso tästä, ketkä ovat jo ilmoittautuneet (listassa ainoastaan julkaisuun luvan antaneet).

Sisäilmastoseminaari 2018 ohjelma

Terveet tilat 2028 työpajaan ilmoittautuminen TÄSTÄ.

sisem2018_ilm
tt2028_ilm

Sisäilmastoseminaari 2018 ohjausryhmä:
Anne Hyvärinen, Helena Järnström, Paavo Kero, Anne Korpi, Hannu Koskela, Risto Kosonen, Marjaana Lahtinen, Tero Marttila, Sami Niemi, Pertti Pasanen, Juha Pekkanen, Anna-Mari Pessi, Anna Saarinen, Heidi Salonen (pj.), Jorma Säteri, Marianna Tuomainen, Kirsi Villberg, Mika Vuolle

Seminaarin järjestävät:
Sisäilmayhdistys ry ja SIY Sisäilmatieto Oy (Sisäilmayhdistyksen kokonaan omistama yhtiö)

Hotelli varaukset Sokos Hotelli Vantaa

hotelli vantaa rakennus kuva

Huoneita on varattavissa yhteensä 125 kpl sopimushintaan ajalle 14.- 16.3.2018.

Huoneiden hinnat:
Standard yhden hengen huone 119 euroa / huone / yö
Standard kahden hengen huone 139 euroa / huone / yö

Varaamattomista huoneista osa vapautuu myyntiin  jo 14.2.2018  ja osa 26.2.2018. Viimeiset varaamattomat huoneet vapautuvat myyntiin 7.3.2018 kun ilmoittautuminen sulkeutuu.

Varaukset:
Sokos Hotels Myyntipalvelu, puhelin: 020 1234 600, sähköposti: sokos.hotels@sok.fi
Maksutapana: käteinen, pankkikortti tai luottokortti.

Mainitkaa ystävällisesti varaustunnus SISÄILMASTOSEMINAARI2018 varausta tehdessänne.

Seminaaritanssit järjestetään Sokos Hotelli Vantaan Tulisuudelma ravintolassa seminaaripäivän päätteeksi klo 19 alkaen.

Seminaarivieraille järjestetään bussikuljetus messukeskuksesta iltajuhlaan.