14.11.2018 - 15.11.2018

Kuopion Sisäilmapaja10-juhlapaja

Sisäilmapaja10-juhlapaja Kuopiossa 14.-15.11.2018

Itä-Suomen yliopistolla, Snellmaniassa.

Sisäilmapaja-perinne alkoi 2007 Kuopiosta, ja nyt juhlistamme kymmenettä pajaseminaaria.

Pääset tutustumaan Sisäilmapaja10:n ohjelmaan tästä:

Pääset ilmoittautumaan Sisäilmapaja10:een  TÄSTÄ.
Ilmoittaudu viimeistään 30.10.2018!
Tästä näet tapahtumaan jo ilmoittautuneet (julkaisuluvan antaneet).

Sisäilmapaja10-juhlapajan teemat

Pajassa kuullaan perinteiset ministeriöiden ajankohtaiset kuulumiset ja katsaus uusiin avauksiin.

Paikallisten toimintamallien esittelyssä korostuu laaja- ja monialainen sisäilma-asioiden käsittely. Teemaan sisällytetään kiinteistön omistusvaihtoehtojen ja taloteknisten ratkaisujen merkitys sisäilman laadun ylläpitäjänä unohtamatta käyttäjän näkökulmaa ja sisäilmaongelmien ratkaisemisen haasteellisuutta.

Tuoko osaaminen ja rekistereihin kirjattu asiantuntijuus apua ja varmuutta saada ammattitaitoista konsultaatiota sisäilmaongelmien ratkaisemisessa?
Tätä aihetta käsitellään tilaajan ja palveluntarjoajan näkökulmasta.

Paneelikeskustelussa pureudutaan huonon sisäilman laadun ratkaisuun ja ratkaisupolkuihin yksilön näkökulmasta.

Kuopiossa tuodaan luonnollisesti esille myös tuoreita tutkimustuloksia.

Sisäilmapaja10-juhlapajan järjestäjinä ovat Itä-Suomen yliopisto, Terveyden ja hyvinvoinnin laitos, Kuopion kaupunki ja Sisäilmayhdistys ry.

Tervetuloa Sisäilmapaja10:een Snellmaniaan, Itä-Suomen yliopistolle 14.-15.11.2018!

logot

14.11.2018
Suomen Asbesti- ja Pölysaneerausliikkeiden liitto, SAP ry järjestää   SAP ry 30-vuotisjuhlaseminaarin

SAP ry 30-vuotisjuhlaseminaari pidetään Sisäilmapaja10:n yhteydessä Itä-Suomen yliopistossa Kuopiossa 14.11.2018 klo 9-11.00
SAP-Juhlaseminaarin osallistuminen on maksuton, ilmoittautumiset   sapry@sapry.fi

Suomen Asbesti- ja Pölysaneerausliikkeiden liitto, SAP ry perustettiin 10.6.1988 työsuojeluviranomaisten ehdotuksesta. SAP ry:n jäseninä on noin 70 pölyttömän saneerauksen ammattilaista; alan merkittäviä urakoitsijoita, konsultteja ja tavarantoimittajia. SAP ry:n jäsenet hoitavat työt voimassaolevien lakien ja asetusten mukaan, huolehtien sekä työntekijöiden että muiden tilojen käyttäjien työturvallisuudesta.
Ohjelmaan  tästä.

sap-logo

Pajatanssit tanssitaan 14.11.2018 illalla ravintola Puijonsarvessa reippaan ja menevän Express-yhtyeen musiikin tahdissa ja leppoisan seuran merkeissä.

2018 Express band Oulu
Puijonsarvi Kuopio

Sokos Hotelli Puijonsarveen on varattu neuvoteltuun hintaan huoneita seminaarivieraiden käyttöön.
Varauksia voi tehdä suoraan hotelliin tunnuksella BSISÄILMAPAJA10.

Varaus kannattaa tehdä hyvissä ajoin, sillä hotelli vapauttaa kiintiötä säännöllisin väliajoin.

1-hengen Standard-huone, hintaan 115 €/vrk
2-hengen Standard-huone, hintaan 135 €/vrk

Huonehintaan sisältyy majoitus, buffeeaamiainen sekä asiakassaunan ja
kuntosalin käyttömahdollisuus. Kiintiövarauksessa huoneita on 140 kpl.

KIINTIÖVARAUS-majoitusvaraukset suoraan hotellista: OHJEET puh. 010 762 9500 tai sales.kuopio@sokoshotels.fi
Mainitse varatessasi tunnus: BSISÄILMAPAJA10

Nettisivun kautta www.sokoshotels.fi
(valitse oikea kaupunki ja majoituspäivät)
Varaustunnus BSISAILMAPAJA10 tulee syöttää kohtaan: Varauskoodit

Kulkuyhteydet ja pysäköinti

Kuopion kaupunki sijaitsee valtatie vitosen varrella. Kuopioon voi matkustaa lentäen, junalla tai bussilla lähtöpaikasta riippuen. Kuopion torilta ja rautatieasemalta Snellmanialle (Yliopistonranta 1) Itä-Suomen yliopistolle pääsee useilla Kuopion joukkoliikenteen busseilla (mm. linjat 4, 7, 16, 21 ja 31), ja pois jäädään Snellmanian pysäkillä. Tarkista reitit ja aikataulut Kuopion seudun joukkoliikenteen Vilkku-reittipalvelusta. Sokos Hotelli Puijonsarvi sijaitsee noin 500 m päässä Kuopion torilta. Suosittelemme mahdollisuuksien mukaan käyttämään julkista liikennette, sillä pysäköintitilaa on rajoitetusti.

Pysäköinti Itä-Suomen yliopiston Kuopion kampuksella on maksullista, ja pysäköidä voi kaikkialle, missä lukee "Yliopiston P-luvalla" tai "Yliopiston henkilökunnan P-luvalla". Lyhytaikaisen vieraspysäköinnin tuntihinta on 1 euroa, enimmillään kuitenkin 6 euroa/vrk. Lyhytaikaisen pysäköinnin maksun voi suorittaa maksuautomaattiin (sijainti P3 ja P5) tai mobiilimaksuna. Pysäköinnin valvonnasta vastaa Kuopion kaupungin pysäköinninvalvonta.

Pysäköinti yliopistokampuksella:
P1–P5

Muu vieraspysäköinti:
P7 ja P8

Yliopiston campusalueen kartta on tässä.