11.10.2016 - 13.10.2016

Finnbuild messut 12.-14.10.2016

Sisäilmayhdistys on mukana Finnbuild messuilla Sisäilmainfopisteen osastolla

Sisäilmayhdistys osallistuu Finnbuild messuille ja järjestää torstaina 13.10. klo 16 – 17 (Tietokahvila 7) paneelin aiheesta: ”Miksi uuden rakennuksen ilmanvaihto ei toimi oikein?”  Muita alan ajankohtaisia käsitellään eri tietoiskuissa. Messuosastolla palvelee Sisäilmainfopiste ja kävijät voivat testata aistinsa hajuradalla.

Paneelissa pohditaan, miksi uuden tai peruskorjatun rakennuksen ilmanvaihto ei toimi tai toiminnassa ilmenee ikäviä puutteita. Keskustelussa otetaan esiin terveysvalvonnan havainnot, näkökulmia tekniikasta ja tutkimuksesta sekä käytännön realiteetit. Paneelin vetää Vesa Pekkola, neuvotteleva virkamies, STM. Panelistit: Risto Kosonen, professori, Aalto-yliopisto; Marianna Tuomainen, sisäilmainsinööri, HKR-Rakennuttaja; Lari Eskola, Sweco Talotekniikka Oy

Tietoiskut:

”Kesän sisälämpötilojen hallinta suunnittelun keinoin” ke 12.10 klo 14.30 (Tietokahvila 7)
Sisäilmayhdistyksen järjestämän tietoiskun pitää toimitusjohtaja Mika Vuolle, EQUA Simulation Finland Oy

”Sisäilmastoluokituksen päivitys” ke 12.10 klo 11.30 (Tietokahvila 1)
Toiminnanjohtaja Jorma Säteri, Sisäilmayhdistys ry

”Kuivaketju10” pe 14.10 klo 12.30 Tietokahvila 1)
Sisäilmayhdistyksen järjestämän tietoiskun pitää Oulun kaupungin rakennusvalvonnan johtaja Pekka Seppälä

Sisäilmainfopiste löytyy messuilta osastolta 7a59. Tule ja testaa hajuaistisi hajuradalla!