Matka-apuraha

Sisäilmayhdistys jakaa apurahoja sisäilma-alan jatko-opiskelijoiden tieteellistä työtä edistäviin matkoihin. Apuraha myönnetään hyväksyttävien kulujen kattamiseen, yleensä enintään 1000 €. Hyväksyttäviä kuluja ovat osallistumismaksut sekä matka- ja majoituskulut. Apurahoja myönnetään enintään yksi per henkilö kalenterivuodessa. Myöntämisen edellytyksinä ovat hyväksytty sisäilma-alaan liittyvä abstrakti, jatko-opintojen ohjaajan tai valvovan professorin suositus sekä kirjoituksen laatiminen Sisäilmauutiset-lehteen. Apurahojen saajat julkistetaan vuosittain Sisäilmayhdistyksen sivuilla (nimi, esityksen nimi ja matkakohde). Apurahan saamisesta tulee mainita esitelmän kiitoksissa ja Sisäilmauutisissa julkaistavassa jutussa.

Hakemuksia käsitellään kaksi kertaa vuodessa. Apurahat maksetaan takautuvasti toteutuneiden kulujen perusteella erillisen maksatushakemuksen perusteella. Päätös voidaan tehdä ehdollisena, jos tietoa abstraktin hyväksymistä ei ole vielä tullut hakemuksen jättämiseen mennessä. Tällöin maksatushakemukseen täytyy liittää todistus esityksen pitämisestä.

Vuoden 2017 hakuajat ovat 3.4.2017 ja 31.8.2017. Käsittelyaika on noin 4 viikkoa. Hakemuksen voi jättää täällä

Lisätietoja antaa Mervi Ahola