Sisäilmauutiset

Sisäilmayhdistyksen julkaisema puolueeton ja riippumaton Sisäilmauutiset ilmestyy kaksi kertaa vuodessa. Sisäilmauutiset on maksuton julkaisu, ja sen tilaaminen esimerkiksi sisäilmasta kiinnostuneelle tuttavalle tai työyhteisölle on askel parempaan sisäilmaan. Sisäilmauutiset auttaa suunnittelijoita puolueettomilla artikkeleillaan. Myös kiinteistöjen hoitajat ja terveydenhuollon henkilöstö ovat lukijoitamme. Sisäilmauutisia jaetaan koulutustilaisuuksissa, seminaareissa, sekä useilla eri messuilla ja näyttelyissä.

Lehden sivuilla voi lukea tuoremman lehden lisäksi myös aiemmin ilmestyneitä lehtiä sekä tilata lehden uutiskirjeen.

www.sisailmauutiset.fi

Ilmoittajalle Sisäilmauutiset on oivallinen tapa tiedottaa tärkeistä sisäilmaan liittyvistä asioista. Päättäjät, asiantuntijat, laitevalmistajat ja sisäilmavaikuttajat kautta Suomen ovat lehden aktiivisia lukijoita ja edelleen levittäjiä.

Sisäilmauutiset julkaisee sisäilmastoalan palveluhakemistoa yhdistyksen sivuilla. Hakemistoon kootaan yritysten, yhteisöjen, konsulttien ja muiden sisäilmastoasiantuntijoiden yhteystiedot. Käytämme hakemistoa päivittäin jakaessamme tietoa ja neuvoja yksityishenkilöille sisäilmaongelmissa. Palveluhakemisto jakautuu luokkiin, joista on helppo löytää etsimänsä tieto.

Palveluhakemisto